rannal rannal
52
BLOG

Jeszcze raz tragiczna droga do Katynia

rannal rannal Polityka Obserwuj notkę 6

Nie mogę jeszcze do końca uwierzyć w rozmiary tej tragedii.  Ani w kategoriach uczuciowych, ani  realiów. Wydaje mi się to poprostu niemozliwe! Wiem co czują bliscy zmarłych. Boże, daj im ukojenie!

Tragedia w drodze do Katynia będzie dla nas Polaków miała skutki bardzi daleko idące. Narazie rodzi się potrzeba bycia razem w tym trudnym dla narodu polskiego momencie. 

Niezwykle wzruszyła mnie reakcja Rosjan. Łzy, kwiaty, zmutek... Modlitwa Putina i Miedwiediewa...

A jednak w sprawach polskich,  o dwóch  faktach mimo bólu zapomnieć  nie mogę: O utracie życia kilkudziesięciu osób waznych dla nas i w wyjątkowo waznym momencie w życiu narodu oraz o  zasadach bezpieczeństwa jakie powinno się owym osobom zapewnić.Pozornie sprawy wydają się dalekie i o różnej wadze ale niestety tak mocno się szczególnie w tym wypadku zapętlają.

Nie można dopuścić do tego, by kiedykolwiek tak bez sensu ginęły masowo polskie elity polityczne. Oszczędzanie jest ważne ale nie może prowadzić do kolejnych dramatów. Życie ludzkie nie może być mniej warte niż zakup lub ostatecznie wypożyczenie lub odnajęcie samolotum Nie mozna też pod żadnym pozorem gromadzić w jednym samolocie tylu waznych osób. 

rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka